Erfaring og virke

Thomas hjælper virksomheder med at blive fundet af sine kunder. Det sker enten via workshops under strategiudviklingen eller via kompetenceløft af virksomhedens medarbejdere via kursusforløb.

Baggrund

Bigums erfaring fra rollen som ekspert har gjort ham en efterspurgt foredragsholder og velrenommeret kursusleder, og i kraft heraf har han på kun få år hjulpet tusindvis af danskere – såvel erhvervsfolk som private – med at optage læring om de sociale medier.

I rollen som den uafhængige analytiker og specialist i Facebook er han en fast del af mediebilledet både i TV, radio og den skrevne presse, hver gang der sker nyt på de sociale medier.

Med Thomas’ egne ord

Du og din virksomhed befinder sig på bagsiden af en brydningstid. Sociale medier er kommet for at blive. Dynamikkerne i dem, og den adfærd brugerne har på nettet, går aldrig tilbage til sådan, som det var tidligere.

For folk som mig er det slut med at kalde sociale medier for noget nyt og revolutionerende. Wow-faktoren har lagt sig, så nu skal det unægtelig handle om at gøre forretning uden at famle i blinde. Det ligger mig ekstremt meget på sinde at slippe ankomsten af sociale medier og så komme i gang med at betragte dem, som om de har været her længe.

Med blogging om operationelle tips og tricks, baseret på den efterhånden rige erfaring der er derude, vil jeg hjælpe dig og din virksomhed med markedsføring på sociale medier.

Jeg vil anstrenge mig på at understrege igen og igen, at det handler om mennesker og ikke maskiner. Blot fordi apparatet man kommunikerer med til sin målgruppe er en maskine, skal man ikke opføre sig som en.

Når alt kommer til alt, så er social ikke noget, man er på. Det er noget, man er.