Erfaring og virke

For to år siden startede Patricia virksomheden Rezults – effektiv administration. Her arbejder Patricia med outsourcing og konsulentopgaver. Hendes fokus er at skabe resultater for sine kunder. Det gør hun ved at etablere en effektiv og struktureret administration, hvor der ikke bruges unødvendige ressourcer.

Med en praktisk tilgang til hverdagen har Patricia hjulpet store som små kunder med indretning af hele eller dele af deres administration. Målet er, at kunder og medarbejdere er trygge ved de nye løsninger og samtidig flytter sig ud af ”boksen”.

Patricias erfaring spænder fra effektivisering af lønadministrationen hos bl.a. Nordisk Film, Just Eat m.fl. til bogholderi i enkeltmandsvirksomheder. Hun har i mange år arbejdet med bogholderi og opsætning af forskellige økonomiprogrammer – heriblandt e-conomic.

Baggrund

Patricia har en fortid hos revisionspartnerselskabet KPMG. Her var hun en del af deres outsourcingsafdeling. Patricia er uddannet i et lille aalborgensisk revisionsfirma, hvorefter hun satte sig på ”den anden side af skrivebordet” som økonomiansvarlig. Det blev over årene til virksomheder indenfor alt lige fra tøj, fisk og busser til diverse håndværk.

Patricia har en uddannelse som merkonom i regnskab og markedsføring, akademimerkonom i ledelse og har taget masser af enkeltstående kurser i alt indenfor økonomi, IT, salg og ledelse.

Patricia elsker at flytte sine grænser og udvikle sig ved at lære nyt. Kombinationen af hendes uddannelse, hendes erfaringer og tilgang til tingene giver hende en god baggrund for at løse alle opgaver indenfor administration, regnskab og løn. Altid med vægt på at hverdagen skal fungere.

Med Patricias ord

Keep it simple! Og giv dig selv lov til at være doven og effektiv. Gør ikke noget manuelt, der kan gøres mere effektivt. Den tid du bruger på noget unødvendigt, kan bruges på mersalg eller forbedring af din virksomhed og ledelse. Det er langt mere resultatorienteret end gule lapper, manuel afstemning af bank, modtagelse af fakturaer, budgetopfølgning, lønbogføring og gentagen flytning af papirer.

Tag én ting ad gangen. Når man integrerer et økonomisystem, lønsystem eller andre systemer, så tag det i etaper, men vær sikker på at færdiggøre integrationen! I dag kan man bruge software til modtagelse af fakturaer, budgetopfølgning osv., men vær opmærksom på, at du og dine medarbejdere har et godt, solidt fundament, inden I tilføjer flere funktioner.

Husk at tale om, hvordan resultatet skal være, inden I går i gang – processerne og opsætningen af administrationen skal indrettes efter slutresultatet – ikke omvendt!

Indlæg fra Patricia