Erfaring og virke

Jackie Frandsen er Head of Search hos performance bureauet iProspect Danmark som han var med til at starte i 2006 og som i dag beskæftiger 22 ansatte.
Her arbejder Jackie med nogle af de største annoncører i Danmark og globalt, og ikke mindst på søgemaskinerne, hvor strategien sættes og ikke mindst eksekveres udfra fastsatte målepunkter, så snuden bliver i sporet mod målet.
Jackie har ansvaret for Paid Search afdelingen og dennes udvikling i form af kompetencer og ikke mindst brug af de rigtige værktøjer til kunderne samt sikre at kunderne får værdi for deres investeringer.

Baggrund

Jackie startede med digital markedsføring i 2000, hvor det hele startede med bannere, email og affiliate. Jackie har opfundet flere af de formater, der stadigt ses på de danske internet sider, bl.a. tunge faste placeringer med mulighed for bookinger direkte uden at skulle forbi annoncøren.

Siden 2004 har Jackie arbejdet med Google AdWords hos Aegis Media, hvilket er længere tid end Google har haft kontor i Danmark. Den erfaring brugte han da han var med til at starte iProspect Danmark i 2006, og der sidder 22 ansatte i dag.

Det bløde og kommunikative i Google AdWords kombineret med de mere tekniske elementer, der blot bruges til at bakke det endelige mål op, passer Jackie rigtigt godt, ikke mindst grundet en studiemæssigt baggrund med en halv teknikum ingeniør samt cand.merc.dat uddannelsen.

Den bedste økonomiske investering Jackie har foretaget er en seks måneders tur jorden rundt.

Med Jackies egne ord

Det smukke med Søgemaskinemarkedsføring, og ikke mindst Google AdWords er hele tilgangen. Markedsføring, hvor det hele starter hos brugeren, der stiller et spørgsmål, og hvor du som annoncør kan svare, hvis du mener du har svaret. En dejlig blid og relevant kommunikation, hvilket også ses på responsraten fra forbrugerne. Det hele handler om dine kunder