Erfaring og virke

Camilla er ansat i e-conomics supportafdeling, og er det kedeligt? Nej, slet ikke. Camilla bruger sin arbejdsdag på at hjælpe vores kunder, når de sidder foran regnskabsprogrammet og hiver sig i håret, og computeren ikke er langt fra at ryge ud af vinduet.

Hos e-conomic er supportafdelingen meget omfattende. Camilla yder således både support over telefon og mail, men du kan også fange hende på chatten. Hun beskæftiger sig dog mest med telefonsupporten, hvor hun holder meget af den mere direkte kundekontakt.

Det er altså Camillas fornemmeste opgave at finde frem til kundernes problemer/opgaver og få løst dem med et smil

Baggrund

I 2009 startede Camilla som revisorelev. Sideløbende tog hun en HD 1. del. Derefter blev Camilla fastansat hos et mindre revisionsfirma i Næstved, hvor hun arbejdede som revisor. Her var arbejdsopgaverne primært bogføringsopgaver, men også håndteringen af kunder som skulle oplæres i bogføring. Det blev til halvandet års erfaringer, før Camilla besluttede sig for at søge nye udfordringer.

Med Camillas egne ord

Bogføring kan være svært, og når man som ny skal give sig i krig med posteringer og bilag, kan man sidde med rigtig mange spørgsmål til, hvordan bogføringen skal håndteres.

Jeg vil med mine blogindlæg give jer gode råd, konkrete vejledninger og hjælpe jer godt i gang med bogføringsarbejdet.

Indlæg fra Camilla